T I M E

star

Sabtu, 15 Januari 2011

ceritaq

Sepi,,hampa,,dan sedih ....itulah yang sedang aq rasakan sekarang....dy pergi meninggalkan q dan semua kleurgaq,,..,orang yang kita sayang dan kita banggakan terutama bwt ma2 dan pa2q telah mngecewkan kita semua.
Kita telah skit di buatnya,,  sakit krn perilakunya,,skit krn tingkahnya....sampai kpn dy hrus berkelkuan kya' gne..???smpai ma2 dan pa2 pergi dan takan kmblai lagi.....?????
aku sayang bangat sma ma2 papa....,, mrka yang tlah merawatq hngga skrang..mrka yang membesarkanq,,banting tlang demi menghidupkan kami semua...tpi knpa orang itu tdk sdar dgn klakuan yg tlh dia perbuat...apa dy tidak sdar klau klakuannya mmbuat semua orang sdih dan kcewa.....
Aku bingung dengan ini semua,,,,tpi....aku bejanji aku akan memberikan yang terbaek bagi ma2 dan pa2q ,,aku akan mnghapus semua yang merka alami sekarang ini,,aku janji mah...pah.....///
aku tidak akan pernah mengcwakan klian bwrlah mrka prgi dngan apa yang mereka perbuat sendiri...

0 komentar:

Posting Komentar

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More